Ipod

| No Comments | No TrackBacks
Acum o lună am tras de pe masă, cu mâneca de la cămaşă, Ipod Nano-ul (primit de ziua mea), care a căzut pe parchet. M-a luat cu leşin, l-am ridicat dar funcţiona, aşa că am oftat uşurat şi mi-am văzut de treabă, l-am folosit mai departe fără probleme. Acum două săptămâni, dau să apăs pe butonul care activează ecranul iar acesta nu mai funcţionează, nu mai face click şi nu-şi mai exercită funcţia de activare/oprire ecran. Şi totul se termină aici :). Înainte de a-l trimite în service-ul firmei de unde a fost cumpărat, am observat cu stupoare şi dezamăgire că în colţul în care se află respectivul buton, muchia carcasei era micronic şi perfect perpendicular teşită, vizibilă doar la un studiu atent. Atât de perfect executată la 45 de grade şi de frumos aliniată cu planul carcasei era teşitura, încât iniţial am crezut că e un detaliu de design şi a trebuit să caut poze macro pe situl Apple cu Ipod nano, ca să mă asigur că nu era aşa executat din fabricaţie, ca să uşureze accesul la buton. Dar nu, se pare că a fost urmarea acelui incident, iar butonul mai rezistase eroic o vreme, până să cedeze. De aceea, evident, rezoluţia dată de service, "Refuz garanţie", nici nu m-a mirat. M-a mirat doar cât de simplu moare un obiect produs actualmente, şi cât de dezarmat eşti. Şi evident, câtă dreptate avea Murphy când vorbea de felia cu pâine care cade întotdeauna cu untul spre podea. 

No TrackBacks

TrackBack URL: http://www.epix.ro/cgi-bin/jurnal/mt-tb.cgi/277

Leave a comment